.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف بهشهری ها و جنجال آفرینی در کشتی کشور

با انصراف تیم دسته اولی کشتی بهشهر، رقابتهای این فصل کشتی کشور به جنجال کشانده شد.

به گزارش مهر، پاسخ سرمربی تیم ملی حیرت انگیز بود. آنجایی که در جواب مرد زحمت کش وهمه کاره کشتی بهشهر که از رفتار غلامرضا محمدی انتقاد کرد، گفته بود "جعفری را نمی شناسم".

سرمنشاء این رفتارها در هفته دوم لیگ دسته اول کشتی کشور رقم خورد. تیم کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته این رقابتها را کسب کرده بود، رقابتهای امسال را با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز کرد و می خواست با اقتدار و شایستگی رهسپار لیگ برتر کشتی کشور شود.   در این میان، حضور بهنام احسانپور، امید شریعتی و نادر حامدی پور سه کشتی گیر جوان این تیم که از تربیت شدگان مربیان بهشهری بوده و در تیم ملی جوانان کشور حضور داشتند، موجب شد سرمربیان تیم ملی مجوز خارج شدن آنها از اردوی تیم ملی و کشتی گرفتن برای تیم بهشهر را صادر نکنند.     مسئولان تیم بهشهر به رغم آن که می دانستند این سه کشتی گیر از ارکان اصلی تیم آنها به شمار می روند به احترام نام مقدس ایران و به رغم تلاشهای فراوان برای کسب مجوز حضور این افراد در هفته اول رقابتها، رفتار مربیان تیم ملی را بر پایه صداقت گذاشته و مخالفت خود را ابراز نکردند.   پس از آنکه تیم کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر نتیجه هفته اول را به حریف خود واگذار کرد و به این نتیجه رسید که تکرار موفقیت سال گذشته منوط به استفاده از تمام داشته های کشتی این شهر است، تلاش های خود برای جلب رضایت مربیان تیم ملی را آغاز کرد تا هفته دوم لیگ را بدون کشتی گیران جوانش سپری نکند.   مربیان تیم ملی از موضع اولیه خود کوتاه نیامدند و همچنان اصرار داشتند کشتی گیران بهشهری نباید اردوی تیم ملی را برای کشتی گرفتن در لیگ دسته اول کشتی کشور ترک کنند.   اما مسئولان تیم بهشهر که این رفتار و پاسخ مربیان تیم ملی را منطقی نمی دانستند، از طریق مسئولان هیئت کشتی مازندران، رایزنی خود را با رئیس فدراسیون کشتی آغاز کردند و موفق شدند نظر مساعد یزدانی خرم را جلب کنند تا مربیان تیم را متقاعد کند کشتی گرفتن اعضای ملی پوش تیم کشتی شهید هاشمی نژاد در لیگ دسته اول کشتی کشور لطمه ای به روند آمادگی آنها در تیم ملی ایجاد نمی کند.   برنامه هفته دوم این رقابتها با یک هفته تاخیر اعلام شد و نماینده کشتی بهشهر در خانه باید از تیم کشتی مجاهدان سازندگی گلوگاه میزبانی می کرد.     کسب برتری در این دیدار از دو جهت برای کشتی بهشهر ضروری بود. از یک طرف شکست در این دیدار، شانس صعود بهشهری ها را به حداقل می رساند و ازطرف دیگر شهرام جعفری و اعضای تیم بهشهر نمی خواستند این دیدار را به تیم شهر مجاورشان که اولین سال حضور در این رقابت را تجربه می کند واگذار کنند.
اصغر بذری، مهدی لاریجانی و شهرام مردانی که افتخارات فراوانی در عرصه های آسیایی و جهانی کسب کرده و در حال حاضر مربیان تیم بهشهر بودند، برای این دیدار علاوه بر آن که دیگر اعضای تیم بهشهر را به آمادگی مطلوب رسانده بودند رسیدن سه کشتی بهشهری حاضر در اردو برای حضور در این دیدار را به انتظار نشسته بودند و آن را حیاتی می دانستند.   مسئولان تیم کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر که بر پایه وعده های رئیس فدراسیون و قول مساعد سرمربی تیم ملی کشتی، اطمینان داشتند می توانند از کشتی گیران جوان خود و ملی پوش در برابر تیم گلوگاه استفاده کنند. کشتی گیران خود را مهیای رفتن به روی باسکول و وزن کشتی کردند.   هرچه می گذشت اضطراب جعفری بیشتر و بیشتر می شد چرا که هیچ خبری از کشتی گیران جوانش نبود. وزن کشی، کشتی گیران تیم گلوگاه به پایان رسید اما تلاش رئیس هیئت کشتی بهشهر برای برقراری ارتباط با سه کشتی گیر به سرانجام نرسید و آن جا بود که پس از تماس های مختلف به این نتیجه رسید که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی، مجوز خروج این کشتی گیران از اردوی تیم ملی را صادر نکرد.

مسئولان هیئت کشتی بهشهر که می دانستند بدون این کشتی گیران هیچ شانسی برای کسب برتری مقابل تیم کشتی گلوگاه ندارند، به رغم آنکه تمایل و انگیزه فراوانی برای ادامه حضور در این رقابتها داشتند، از لیگ دسته اول کشتی کشور کناره گیری کردند.   مسئولان فدراسیون کشتی که گمان نمی کردند بهشهری ها در تصمیم خود مصمم باشند در ابتدا واکنشی به این خواسته بهشهری ها نشان ندادند اما پس از آن که واقعیت بر همگان آشکار و مشخص شد سرمربی تیم ملی با دلایل غیرقابل قبول و توجیه پذیر و اقداماتی که رئیس هیئت کشتی بهشهر آن را جانبدارانه توصیف کرد، مانع کشتی گرفتن اعضای بهشهری حاضر در اردوی تیم ملی جوانان شد، به طور رسمی اعلام کردند این دیدار را بار دیگر برگزار خواهند کرد.   غلامرضا محمدی که تصمیم جنجالی اش، واکنش های تند فراوانی را ایجاد کرده بود در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر از تصمیم اش دفاع کرد.   پاسخ محمدی البته غیر مسئولانه بود آنجایی که گفت: رئیس هیئت کشتی بهشهر را نمی شناسم و نمی دانم چرا این صحبت ها را مطرح کرده است.   محمدی ادامه داد: وی نباید به خودش اجازه دهد وارد مسائلی شود که از آن اطلاعی ندارد. من حتی نمی دانم کدام کشتی گیر عضو کدام تیم است که بخواهم با حضور آن ها به طور جانبدارانه مخالفت کنم.      ایرادی بر این جمله محمدی که گفت جعفری را نمی شناسم وارد نیست. کشتی دوستان خوب به یاد دارند سرمربی تیم ملی کشتی ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی پربیننده و تخصصی کشتی، این پاسخ را به عباس جدیدی که یکی از اسطوره های کشتی ایران و جهان است داد و وی را نشناخت.   شناختن شهرام جعفری البته برای سرمربی تیم ملی کشتی ضرورتی ندارد. جعفری و افراد دیگری مانند جعفری در جای جای ایران، بدون هیچ ادعایی برای اعتلای کشتی ایران تلاش می کنند و بدنبال دست و پا کردن نامی برای خود نیستند تا توسط عده دیگری شناخته شوند.   جعفری به عنوان رئیس هیئت کشتی یکی از شهرهای مازندران با رئیس هیئت کشتی مازندران و به عنوان مدیر یک تیم دسته اولی با نمازیان رئیس سازمان لیگ کشتی کشور در ارتباط است و همین که این افراد وی را به خوبی بشناسند برای وی کافی است.   جعفری تصمیم فدراسیون مبنی بر انجام مجدد این دیدار را حق کشتی بهشهر می داند و البته ادامه حضور تیم کشتی بهشهر در رقابتهای لیگ دسته اول کشتی کشور را منوط به برگزاری دیدار تیمش با گلوگاه در پایان دور رفت این رقابتها می داند.   رئیس هیئت کشتی بهشهر در پاسخ به سرمربی تیم ملی که گفته بود: وی(جعفری) نباید به خودش اجازه دهد وارد مسائلی شود که از آن اطلاعی ندارد، گفت: ما با این تصمیم و بیان این استدلالات، فقط از حقوق تیم بهشهر دفاع کردیم و تمام مسائل را بر اساس اطلاعات و مستنداتی که در اختیار داریم، مطرح کردیم.   شهرام جعفری نشان داد در راه گرفتن حقوق تیم شهرش از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و از مواجهه با هیچ فردی نمی هراسد حتی اگر آن شخص، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1390
باز هم مرحبا به غیرت یک بهشهری . آقای محمدی اون موقع که بهشهر یکی از قطبهای کشتی کشور محسوب میشد شما هنوز زیریک خم و فیتیله پیچ را شروع نکرده بودی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.557 seconds.